SUNIL KUMAR LINDSTRÖM RAMAMOORTHY

He works as a researcher at Swedish Center of Research Recovery within the field f polymer where he focus devoloping bio-based polymers and bio-based composites.

He has workes at University of Boras since 2011. Before that, he studied a Master in sustainable engineering at the University of Boras, Sweden, and a Bachelor in Mechanical na Production Engineering at Sathyabama Univesity, India.

Mechanical Engineering and resource recovery in UB University – Sweden

O Professor Sunil Ramamoorthy apresentará uma palestra mostrando as oportunidades de desenvolvimento científico e em pesquisa na Universidade de Boras, uma renomada Universidade da Suécia. Esta instituição tem apresenta uma enorme preocupação tecnológica associada à preocupação social e ambiental.

Complexo de engenharias do CT (CTEC)   Palestra do Prof. Sunil Kumar Lindström Ramamoorthy - 16/11/2022 15:00 - 15:58